Onsdag igen!

Och det betyder att det är Idol ikväll. Denna säsong ska jag fan följa det oxå. Försöka iaf =)

Idag har vi storplaner. Först rensa allt hemma som ska slängas. Sen åka till skroten och köpa en sån där grej till bakluckan, och sen åka till tippen och slänga allt skit. Det är så skönt att få rensa bort allt som man inte vill ha, men som man ändå går och samlar på sig. När allt är borta mår man mkt bättre =)

Igår gjorde vi inte så mkt, vi var uppe en sväng hos Pontus mormor och fikade. Sen åkte vi till min mamma och hälsade på.

Nu ska jag se om jag får i William lite frukost, skriver kanske mer senare!


Kommentarer
Postat av: Milton

Men det va idol igår också ju! =)

2008-09-17 @ 15:03:41
URL: http://miltonvestin.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0