Sing A Long

Nu börjar det kännas tomt här hemma. =( Lämnade William med morfar i eftermiddas, dom skulle titta på när morbror hade fotbollsmatch.
Har hunnit med en hel del här hemma. Städade både badrummet och lilla toaletten. Och hallen oxå. Sen tog jag ett långt och skönt bad! Lovely. Det var jag förtjänt av.
Nu sitter jag och väntar på att Sing a long ska börja.. Det börjar inte förrän 21.30 nu.. blä. Nu för tiden är det sent för mig.
Innan jag blev mamma, på den tiden då man var uppe halva nätterna, var det ju inga problem. Men nu, ja nu är man trött redan vid 20. Haha..
Funderar faktiskt på att gå och lägga mig redan nu. Är fortfarande inte riktigt kry från förkylningen, och sånt tar på kroppen. Plus att man är gravid oxå = Trött Trött Trött! Ja, så får det nog bli, eller.. äh, ska sätta mig i soffan och fundera på det ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0