Spårlöst försvunnen

Tog så fina bilder igår när William lekte i sandlådan, så kan jag inte ens lägga in bilderna på datorn för sladden är borta.. Morr. Men förhoppningsvis dyker den upp under dagen =)

Idag blir det lite småplock, diska och så. Åh, vad jag längtar tills vi har råd att köpa oss en diskmaskin. Visst kan vi köpa en begagnad, men det känns lite risky.. Man ser ju bara hur det gick med vår tvättmaskin vi köpte begagnad..
Och nej, vi är inte så lata att vi inte orkar diska för hand, men vi lägger hellre den tiden på William, än att stå och diska =) Och spec. sen, när vi har 3 yrväder haha. När ska man då hinna diska?

Idag ska vi betala de sista räkningarna, usch måste man ha såna? Fan vad skönt om man bara hade hyran att betala, vad man skulle leva loppan då! =)

Nehe, nu ska jag mysa lite i soffan med mina pojkar innan jag börjar städa.
Ha en trevlig dag!

Förresten, det var bara 1,5 grad ute i morse när vi gick upp. Brrrrrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0