Vart är han?

Målarn har ej kommit än... Kunde vi ju sovit 20 min extra i morse haha.. Men men, han kommer nog snart får vi hoppas!

Idag ska jag klippa mig, om nästan exakt 3 timmar. Mina två pojkar ska följa med, så Malin får träffa lilla Wille. =) Sen ska vi ta en sväng till Tuna Park och se om vi hittar en till pyjamas till plutten. Han växer ju så fort så nu har han bara 2 som passar. Och ni som har småbarn vet att man måste ha mer än två pyjamaser hehe..

Ikväll ska vi ha myskväll i soffan, se nån bra film och käka gott. Men blir nog till att hyra en film, är ju aldrig några bra filmer längre på fredagar... Bara skit. Fast vi ska nog se Doobidoo innan, det är ganska skoj!

Nej, nu ska jag gå ut och joina resten av familjen i köket.

Kommentarer
Postat av: //E

sv:ja dom växer för fort tycker jag=/ kunde det inte gå lite saktare?! målare brukar aldrig va i tid!haha hoppas han kommer snart då!

2008-09-19 @ 08:26:05
URL: http://ericaa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0