Vet ni vad?

Mitt hjärta kom hem redan igår kväll. Åh, vad glad jag blev. Var så mysigt att ha han där bredvid mig när man gick och la sig. <3

Nu har jag piggnat till efter en kopp kaffe, Pontus sover fortfarnade, vad annars? =)
Ska snart ta och ringa mamma och höra när jag ska hämta lilltjabo, miss him! Skulle även få frukost där, trevligt!

Idag händer nog inte så mycket. Eller jo, måste nog plocka lite i Willes rum.. Vill bara få ordning där nu, men det är ju inte så lätt när dom aldrig kommer och tapetserar =( Har iaf hittar massor med fina inredningsprylar, så nu gäller det bara att skaffa fram pengarna oxå. Ska det va fint så kostar det! Tyvärr...

På tal om pengar... Snart är det jul! Dvs julklappar. Ajaj, kommer bli tufft nu när Pontus gått sjukskriven så länge och jag bara får f-penning. Shit, kanske ska vi föreslå en julklappsfri julafton? Hehe...

Nehe ni, ni ska jag ta och ringa mor! Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: //E

sv:tack så mycke!Lite seg på å svara på kommentarer har ja blivit=/ Men det va skönt å komma iväg,vill åka igen!Är så kallt här hemma=/ usch! Hoppas ni har det bra?!Allt bra me magen?!

2008-09-14 @ 09:50:49
URL: http://ericaa84.blogg.se/
Postat av: Ida

Ha en fin dag :)

2008-09-14 @ 13:06:03
URL: http://fittdjur.blogg.se/
Postat av: //E

sv:ne det har ja missat å läst ju=/ men va roligt!Men kommer som sagt bli mycke å göra!=D en kompis å hennes kille ska oxå ha tvillingar ju!!=) Vill me ha bebis nu igen ju!Men kommer väl när det kommer!

2008-09-14 @ 15:45:32
URL: http://ericaa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0