BM och BVC

Idag har vi fart runt.
Först hade vi återbesöket hos barnmorskan i förmiddas. Vi pratade lite och så. Mitt HB var fortfarande lågt, 105.. Så nu är jag beordrad dom där satans järntabletterna varje dag. Attans. Och, en glad nyhet, jag får äntligen bada =) Blöder fortfarande, men hon var 99% säker på att det var pga tabletterna.. Men inte hann man bada idag inte.. =/

Sen var det dax för BVC med Isabelle och Linnéa. 2-månaderskontrollen, så det var en doktor där som kände och klämde på dom. Allt såg bara bra ut =) Och Linnéa har nu gått om Isabelle i vikten! Dock bara med 40g, men iaf =) Kan ju iof ha att göra med att Isabelle var dålig, hade feber och åt dåligt i veckan.

Nehe, nu ska jag lägga mig. Alla barn sover, tror Pontus oxå slocknade haha.. William slocknade direkt 19.30, lilla gubben.
Skönt att återgå till vardagen igen, och få tillbaka våra rutiner.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0