En härlig utedag

Godmorgon!

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte till Skjulsta. Var riktig vårvärme ute, dom sa att det skulle vara upp mot 18 grader och det var det nog! Hur skönt som helst. Pontus fiskade lite och jag och William knallade runt på stranden. Isabelle och Linnéa sov så gott i vagnen hela tiden.

Sen när vi kom hem blev det grillpremiär för i år! Det blev fläskfilé, kroketter och örtsås. Jättegott, dock verkade jag inte klara av det då jag efter nån timme mådde jätte illa och det slutade med ett mindre trevligt besök på toaletten. Sen mådde jag illa hela kvällen så fort jag kände lukten av marinaden.. Graviditeten har nog satt sina spår.. I början, som var förra sommaren, klarade jag inte av att äta marinerat kött, det var pest och pina. Undrar om jag alltid kommer känna så nu? Tråkigt, för vad är grillat utan marinad?

Idag ska jag ta tag i vår gigantiskt stora tvätthög. Men vi måste köpa ny tvättmaskin, mindre kul. Nu måste vi sparka allt vi har för att få igång den, haha.. Och med den metoden antar jag att den inte blir så långlivad.

Här kommer lite bilder från Skjulsta






Kommentarer
Postat av: Amanda

Underbara bilder. ^^

2009-04-06 @ 06:53:48
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0