Förändring!

Godmorgon!

Föräldramötet igår gick bra. Vi gick båda två, mamma och pappa ville komma förbi och passa barnen så länge. =) Dom tyckte det hade gått lång tid sen sist hehe, fast dom såg allihopa i måndags.

Vet ni vad jag har gjort? Bokat tid för klippning imorgon. Kändes som det var dax, såg att jag inte klippt mig sen i september!! Och jag ska vara frisör, dax att börja ta hand om mitt eget hår då =)
Det blir en förändring, måste av med minst 15-20 cm, tycker inte om så långt hår. Det passade när man var liten =) Går ju inte att göra några vettiga frisyrer när man har så tjockt hår som mig.

Vad händer idag då?
Inte så mycket tror jag. Ska bege mig ner till förrådet på jakt efter gamla ridbyxor. Sandra efterlyste några =)
Så ska jag ringa min chef oxå, se hur det blir nu här i vår. Känner för att börja jobba lite smått. Dels för att få bättre ekonomi, plus att vi spar in föräldradagar. Dom går ju åt fort nu när vi båda går hemma tyvärr.

Önskar er alla en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0