Glad påsk

Idag är det påskatfon, så här ska ätas god mat ikväll =)
Egentligen tycker jag det är ganska fånigt det där, julmat, påskmat, midsommarmat. Det är ju för sjutton samma mat!! Som man kan äta precis när som helst. Vad är det som gör lite korv, köttbullar, ägg jansson och sill så speciellt att man ska äta det på julen, påsken och midsommar?? Det är ju ingen lyxmat precis. Haha.

Vädret är lika underbart idag! Så jag, Pontus och William ska hitta på nått skoj, vad vet jag inte än. Isabelle och Linnéa ska vara hos sin mormor och morfar ett par timmar idag för första gången (dom har ju vart där förut, men inte utan oss). Det kommer gå kanon, dom har ju passat dom korta stunder här hemma. Blir nog skönt för William att få ALL mammas och pappas uppmärksamhet ett tag. Skulle velat åkt till Leklandet, men tror knappast det är öppet idag?

Resten av påsken då? Imorgon är det kalas hos min kära bror, träffa hela tjocka släkten. Sen ska William sova hos sin mormor och morfar, dom ska påskpyssla lite och så =) På måndag ska vi få påsklunch hos mamma och pappa när vi hämtar William.
Det blir en trevlig påsk helt enkelt med folk man tycker om =)

Nej, nu ska jag sätta mig hos min älskade i soffan och bara koppla av lite!

Kommentarer
Postat av: //E

sv: detsamma!!Hoppas allt är bra?!

2009-04-11 @ 09:02:26
URL: http://littleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0