Hipp hipp hurra!

Grattis kära bror på din 21-års dag!! Hoppas du får en underbar dag, så ses vi på söndag =)

Godmorgon!
Har inte skrivit så mycket på ett par dagar, har inte haft så mycket att skriva om.
Livet flyter på, man gör ju typ bara samma saker nu, haha. Går hemma och tar hand om barnen.

Igår var jag och mamma på Växtriket och köpte blommor iaf! Så när William gått till dagis ska jag plantera dom på trappen, eller ja inte på trappen, utan i lådan och krukorna, haha. Sen idag eller imorrn ska det inhandlas blommor till balkongen oxå.

Får skriva mer sen, William ropar på min uppmärksamhet.
Ha en fin dag!


Linnéa och William

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hej!



Milton åker upp till Eskilstuna idag, så jag skickade med presenterna till tjejerna med honom istället för att skicka dom. Då vet man att det kommer fram!



Ni kan ju hämta dom hos honom eller mötas upp i eskilstuna eller något.



Kram & Glad påsk!

2009-04-09 @ 09:32:15
URL: http://mathildav.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Åh ni kan börja plantera redan, vad mysigt.

Ja dagarna ser verkligen likadana ut, men ganska mysiga ändå ;)

Dressen är köpt här hemma på nån outlet tror jag, fick den av faster :)

Kram

2009-04-09 @ 19:37:03
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0