Kalas

Oj, vad jag vart hurtig, ända sen klockan 7 imorse! Vår tvättmaskin pajade i veckan så jkag har sprungit fram och tillbaka som en idiot till tvättstugan. Bra motion haha.Men nu är all tvätt tvättad, hela 8 maskiner blev det. Men ska ner en gång till och hämta upp det sista som hänger på torkning.

Snart ska vi på kalas oxå, min bror fyllde i torsdags, men han firar idag. Men det blir bara jag och William som åker. Skulle tydligen bli maaassa folk, inte så bra för tjejerna kansk eftersom det kommer en hel del barn. Vet inte om dom är sjuka eller så. Vill ju inte utsätta dom i onödan. Men vi ska dit alla 5 på tisdag istället, så han får stå ut med att vänta på vår present hehe.

Nehe, springa ner i tvätten som sagt, sen ska jag skicka iväg gubben till affären för att köpa mjölk =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0