Möte

Godmoron!
Idag försov vi oss lite, alla 5 vaknade strax efter 7.30. Inte illa =)
Så nu blir det lite stressigt innan William ska till dagis, men det får man ta! Så himla skönt att sova lite extra.

På förmiddan ska vi på möte, sen får vi se vad dagen har att erbjuda!
Se om mamma och pappa kommer över på en fika ikväll, dom vile träffa sina söta barnbarn =) Mamma är rolig hon, när hon inte sett dem på 2 dagar får hon abstinens. Det är kärlek det =)

Just ja, beställde lite kläder igår till barnen, eller det blev mest till William. Finns så otroligt dåligt med kläder till flickorna på nätet. Mamma skulle köpa lite till deras påskägg, så då fick jag äran att bestämma vad =P Så la vi på två vårjackor till William med, han kan ju inte gå runt med tjocka jackor nu när det är vååååååår =)
Tråkigt var ju bara att kläderna inte kommer förrän slutet av v. 16, men vi får stå ut!

Nehe ni, nu ska jag och William äta lite frukost innan det är dagisdax!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sicken pik ;-)



Behöver er adress, ska skicka present till Isabelle och Linnéa!

2009-04-02 @ 09:50:45
URL: http://mathildavestin.blogg.se/
Postat av: Milton

Haha, så är det med mamma och elliot också, hon blir typ tokig efter en dag bara! :)

2009-04-02 @ 11:48:07
URL: http://miltonvestin.se
Postat av: Mathilda

Oj, jag har visst skrivit fel bloggadress ser jag :-) Undra på att man inte får någon kommentar, ha ha!

2009-04-02 @ 20:26:35
URL: http://mathildav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0