MSN

En sak förstår jag inte. Jämnt när jag loggar in på MSN så har 98% av alla kontakter statusen Upptagen eller Inte vid datorn. JÄMNT! Varför är man då inne på MSN? Haha.. Om man inte kan prata med någon, är det ju ganska onödigt att ens vara inne, tycker jag. Okej om man ändrar till t.ex. Inte vid datorn om man går och äter eller nått, om man ska fortsätta prata sen. Men när man jämnt är Inte vid datorn eller Upptagen, då kan man börja undra. MSN är ju ett chattverktyg, meningen att man ska prata med folk där hehe.

Inatt har vart en bra natt, Isabelle sov HELA natten, 8 timmar. Linnéa vaknade bara en gång, runt 4. Dom är så duktiga våra flickor =)

Igår gjorde vi inte så mycket, var ute mest hela dagen. Skönt när det var lite svalare. Så åkte jag och William till mamma oxå och tog en promenad upp till affären med henne. William körde sin egen lilla minivagn, oj vad han tyckte det var kul. Sen att han körde in i var och varannan hylla, det är en annan historia =)

Nu ska vi sätta fart och städa lite här, William är på dagis och busar med barnen.
 
Ha en fin dag!


Älskar den här bilden =)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Det gör man ju som man vill, om folk sen vill sitta och tycka att man inte bör vara inloggad, då får dom göra det..



Jag har upptagen på min msn, men jag sitter där endå. Har man upptagen så slipper man irretera sig på alla jobbiga ljud om när ngn loggar in, skriver, skickar mail osv.. Sen för att slippa prata med personer man just då kanske inte vill prata med.



En smaksak helt enkelt.. :-)

2009-04-14 @ 13:02:42
URL: http://mathildav.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Fick ni presenterna förresten?

2009-04-14 @ 13:03:21
URL: http://mathildav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0