Trasig

Attans, igår pajade tvättmaskinen ihop för gott tror jag. Fick åka iväg till mamma med tvätt igår kväll, haha.. Tur hon är snäll och ställer upp och hjälper i svåra tider =) Nej, nu blir det att leta ny maskin. Någon som har en bättre begagnad? n ny har man ju inte råd med.

Just ja, igår fick vi besked om sofforna! Dom ska hämtas nu i veckan, eller nästa. Härligt värre =)

Idag ska vi passa på att vara ute i detta härliga väder. Man vet ju aldrig när det vänder... Kanske åker vi iväg till någon lekpark eller nått!
Så ska vi röja upp lite på balkongen oxå, för på onsdag ska jag och mamma åka och inhandla blommor till balkongen och trappen =) Så man får lite vårfräscht ute oxå. Skulle vilja ha någon stor lykta till trappen oxå, får se vad vi hittar.

Nehe, nu ska jag gå och mysa med min underbara familj.

Kommentarer
Postat av: Nikita

Ny tävling hos mig - rockefella ! tävla gärna!

2009-04-07 @ 18:01:06
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0