Tvätt... igen

Godmorgon.

Tvättstugan idag igen! Phu!

Inatt har Isabelle och Linnéa sovit jättebra =) Så nu är man utvilad. William snarkar så gott i sitt rum.

Igår blev vi av med soffan i hans rum, skönt det. Så nu inväntas pengar så vi kan köpa det där bordet! Just nu ser det så himla tomt ut där inne, haha. Tur han har så mycket leksaker att fylla ut med =)

Imorrn ska vi ringa barnkliniken. BVC tanten tar ju inget på allvar, åh vad jag vill byta tillbaka till vår gamla. Men vet inte om man får det? Ska ringa och kolla iaf. Det blir ju en bit att åka, men hellre det och att man känner sig lugn och nöjd.

Nej, har inte så mycket att uppdatera med, ni som känner oss vet ju allt som händer i vårt liv just nu =) Ni andra får skylla er själva, haha.. Nej då, ni får väl vänta tills jag har mer skrivlust!

Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Man gör ju inget annat än att tvätta tycker jag och roligare syssla finns ju ;)

Jag tror nog att man har rätt att byta bvc-tant, det ska ju kännas rätt!

Hoppas allt är bra med er annars!

Kram

2009-04-19 @ 22:01:11
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0