Andningsbesvär

Gokväll!

Pontus har nyss åkt upp med William till akuten.. Han har de där dumma andningsbesvären igen. Tycker så synd om dig mitt hjärta. Medicinen vi har hemma bet inte, så dom åkte som sagt in. Får hoppas det blir bättre så han kan få sova ostört inatt, älskade barn.

Isabelle och Linnéa somnade för natten redan vid 19! Så skönt så =) Dom har blivit så duktiga, och nu ska vi börja med välling till nattningen oxå, då kanske vi slipper det där nattliga målet =)

Igår tittade jag och hjärtat på nya Wallander filmen -  Tjuven. Riktigt bra var den, men Wallander filmerna går ändå inte at jämföra med Beck. På tal om Beck skulle vi gå och se premiären av den nya imorgon, men det verkar inte vara någon premiär här i stan, suck! Men lika bra är väl det, nu när William är dålig. Då vill man ju inte lämna bort honom precis.

Idag var iaf jag och Sara nere på stan en sväng, hittade typ ingening. Skittråkigt. Sen nu ikväll var vi och storhandlade. Skönt att ha fyllt upp kyl/frys och skafferi!

Nehe, nu ska jag ställa mig och stryka, försöka hålla mig vaken så jag vet hur det går för William och Pontus.

¨Grattis mormor på födelsedagen!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad jobbigt. Stackarn. Hoppas det är bra annars med er i alla fall?!

Ha det bra. Kram

2009-08-26 @ 09:17:33
URL: http://mammasandra.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Usch då, hoppas han mår bättre idag? Kan ni inte få någon annan medicin? Det kan inte vara en lite lättare astma tro?



Hälsa familjen! Kommer upp till e-tuna i september när mormor fyller år, kanske kan ses då? Så får kusinerna bekanta sig =)



Kram!

2009-08-26 @ 13:43:47
URL: http://mathildav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0