Barnfri kväll

Godmorgon!

Igår sov barnen hos momor och morfar, det händer inte ofta att man är helt barnfri =)
Tanken var att jag och hjärtat skulle åkt till några vänner, och sedan röra oss ner mot stan (det är ju Å-festen). Men jag hade sån grym huvúdvärk hela dagen igår så jag blev hemma men tjatade på Ponus att han kunde åka själv. Så jag skjutsade in honom iaf. Det var faktiskt riktigt skönt att vara helt alone hemma, passade på att rensa ut alla urvuxna kläder ur barnens garderober och sen tog jag det bara lungt framför en film.

Ska ta och städa upp lite i köket, sen åka och hämta barnen. Det blev tidig hämtning idag, mamma skulle iväg. Men det gör inget =) Saknar ju dom små liven!

Anars händer det inte så mycket, Isabelle och Linnéa utvecklas i racerfart, och nog är det tänder på väg allt. Wiliam börar dagis igen på tisdag, se hur det går med ny avdelning och allt. Men det går nog kalas =)

Ha en fin söndag!

Kommentarer
Postat av: //E

sv: jo då det är fint med oss!Själv då?! Jo det verkar som hösten skulle vara här,är as kallt ute,blåser å är jätte grått till å från=/ Vill ha lite mer värme ju!

2009-08-17 @ 09:23:35
URL: http://littleprincess.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Skönt att få en ensam kväll hemma =) Jag är liiite avundsjuk ska du veta ;)

2009-08-18 @ 09:52:36
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0