Det händer grejer


Gokväll!

Har precis tittat på Lyxfällan, väntar på att Pontus kommer hem så man kan gå och sova =) Jobdag imorrn igen, men snart är det slut. Jobbar bara den här veckan, sen återgår jag till mina lördagar. Men blir nog lite extra, chefen vet ju om att jag vill jobba så =)

Vad har hänt sen sist då? I söndags (9/8) kissade Wiliam på pottan! Duktiga pojke.
I måndags (10/8) hade mamma och pappa bröllops- och förlovningsdag.
Det är väl det "stora" som hänt.
Just ja,vi var på BVC i måndags oxå med barnen. William vägde 13,5kg och var 87 (om jag minns rätt) cm lång. Isabelle vägde 6800g och var 62 cm lång och Linnéa vägde 6400g och var oxå 62 cm lång. Så fick flickorna vaccination oxå, stackarna.Men det gick bra!
Flickorna har invigt matstolarna oxå, men dom lite för ostadiga än för att sitta där en hel måltid. Dom är ju lite små för sin ålder.

William skulle börjat dagis igen igår, men han får börja nästa vecka istället. Han får vara hemma och trotsa sina föräldrar en vecka till, haha.

Jag och William var på Tuna Park idag med mamma/mormor. Hon köpte lite kläder till barnen + nya skor till William. Hans fötter har växt nått enormt nu sista tiden, nästan en hel cm! Dom som har växt så sakta så sakta i nästan 2 år hehe.
Nehe, nu ska jag mysa lite med hjärtat, som kom hem för en 10 min sen. Det tar sån tid att skriva på den här datorn, tangenterna är ju pytte pytte haha..



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tassar förbi o tipsar dig som tävlat hos mig tidigare att jag nu dragit i gång ännu en kulig en:



http://uj76.blogspot.com/2009/08/tant-lottar-ut-ett-presentkort.html



..en med chans att vinna presentkort + fraktfritt från en finfin barnbutik. Kika gärna in o ha en fortsatt trevlig helg!

2009-08-15 @ 21:28:09
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0