Det händer saker!

Godmorgon!

Här är det full rulle kan man säga.
Jobade igår, sen följde jag med Sara till TP, hon skulle köpa ett par jättesöta hängslebyxor till Alva.
Så firade jag och hjärtat 3 år igår oxå, fick jättefina blommor av honom.
Kvällen spenderade vi hos Macke och Sara, dom bjöd på mat, sen skulle vi titta på film men barnen blev så otroligt gnälliga så jag gick hem och stoppade dom i säng. Alla 3 sov på stört, sötnosarna =)

Idag ska jag jobba igen, ska alldeles strax åka. Måste skynda mig lite, för sen är det kalas. Engla fyller 3. Våra släktingar från Småland kommer dit, så dom vill man ju träffa! Synd bara att inte Carro följer med, har inte sett henne på många år nu.. Sen när vi kommer hem ska vi bjuda Macke och Sara på planka, mums!

Imorrn är det ännu ett kalas, mormor och morfar ska firas! Jisses vad man kommer vara less på tårta ett tag framöver =)

En rolig sak som hänt, är att Linnéa börjar visa tendenser på att krypa. Hon kör upp rumpan i vädret och trycker in benen under magen. Men det har inte riktigt kopplat än hurhonska göra. Men ålar gör hon, och snurrar runt runt på magen, hehe, gullunge!
Isabelle hostar som sjutton på nätterna stackarn. Men det är lustigt att det bara är på nätterna, på dagarna är hon hur pigg och go som helst. Får hoppas det går över snart.
Och William är frisk som en nötkärna igen, andningen är helt normal igen tack och lov.

Nehe, nu ska jag byta om till jobb outfiten och sätta lite fart!





Kommentarer
Postat av: moonzanna

Hej !



Nu har du chansen att vinna ett helt valfritt plagg/ett par skor/väska el vad du vill ifrån Melba.se !



Du går bara in och tittar vad du vill ha och låter mig veta vad du önskar så är du med i tävlingen !



Lycka till!

/ Sanna

2009-08-31 @ 12:57:05
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Du har det du gör på dagarna ser jag ;)



Kramar

2009-08-31 @ 16:51:17
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0