Gocart

Godmorgon!

Ska alldeles strax åka och jobba, fick rycka in lite idag. Ska bli skönt, dels pga pengarna men oxå för jag tycker det är kul. Förstår mig inte på dom här som bara går hemma om dagarna. Nu pratar jag inte om de som VILL ha jobb men inget får, utan de som går hemma och lever på soc och inte vill jobba. De som lever på våra skattepengar och tycker att livet är frid och fröjd när man får pengar utan att man behöver jobba. Usch för såna, man vet ju nåra stycken som är så tyvärr.

Igår åkte jag och Sara till Tunapark och kikade lite. Det blev en varsin body + byxa till Isabelle och Linnéa och en tröja till William, Sara hittade jättemycket fint till lilla Alva.
På eftermiddan drog vi (jag, hjärtat, Macke och Sara, + barnen då) till Västerås där Pontus och Macke skulle köra gocart. Själv tyckte jag det såg jätetråkigt ut, men dom tycker det är kul så dom får väl roa sig =)
På vägen hem handlade vi hem lite mat oh nödvändigheter, så vi kom inte hem förrän 20.30. 

Neh, nu ska jag sätta fart här. 
William ska hämtas sen när jag jobbat oxå, han sov hos mormor och morfar inatt. 


  
   


 

Kommentarer
Postat av: Bloggläsare

Sluta klaga på folk så kanske din Blogg kan bli intressant. Enda du gör är gnäller och klagar på alla det är ganska irriterande.

2009-08-23 @ 23:07:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0