Härliga Lördag

Godmorgon!
Vaknade precis, det är inte likt mig =) Men det blev lite sent igår, och sen har jag jobbat hela veckan, så det är ju förståeligt =)
Barnen och Pontus sover som grisar, det ser så skönt ut så..

Solen strålar idag igen, har ju vart fint nu hela veckan. Men igår var det nästan för varmt, så där äckligt varmt som det var då i början av juli. Men man får väl njuta nu idag och imorrn, sen säger dom ju att det ska komm in lågtryck med massa regn. Suck, svensk sommar...

Vi väntar på ny kyl och frys också, skulle ha fått det senast igår, men nu kommer dom tydligen med det på måndag.. Jaja, vi får väl fortsätta att kasta mat, vi är ju kapitalister haha...

Igår kväll var vi ute och grillade med Dennis, Linda, Johan och Jessika. Det var trevligt. William busade med Tindra och flickorna var hur snälla som helst. Inget gnäll där inte.

Nhe, nu ska jag sätta på en maskin tvätt och sen sätta mig och gå igenom kort på barnen, Funderar på att beställa hem lite fotoböcker till julklapp. Det gäller att börja i tid =)

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Nej men hej! Trevligt att du tittade in:)

Vi gjorde vårt UL i K-holm och enligt den barnmorskan så har de olika städerna enats om en sådan policy.. Det var tydligen många som velat få reda på könet och även en hel del som blivit besvikna när det visat sig vara "fel".

Vilka söta barn du har förresten:) Ha en bra dag!

2009-08-12 @ 12:06:17
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0