Ledig tid

Godmorgon!

Äntligen skiner solen efter ett par dagars regn och storm. Man får passa på att njuta av solen nu, snart är det höst usch och fy. Fast en solig höstdag kan va riktigt fin, men tyvärr är det ju oftast regn och lera överallt.

Vad har hänt sen sist då?
I måndags var det lite plock och städ. Följde med Sara när hon skulle på återbesök hos barnmorskan. Passade då på att prata med min gamla barnmorska om lite allt möjligt. Fick äntligen journalen från BM och läkarbesöken oxå, fick bara från förlossningen när jag var på återbesök.
Sen på kvällen kom Macke, Sara och lilla Alva så tittade vi på film, "Älskad och hatad av alla". Inte världens bästa film, men den dög.

Igår gjorde vi inte så mycket. Det var Williams första dag på dagis igen efter semestern, allt hade gått super.
Nu är han där igen, och Pontus har åkt iväg för att jobba lite. Så jag ska passa på att städa lite, men lusten finns inte alls där.


Nehe, strykning står först på schemat idag!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ja det tycker jag! Att inte säga något är bara elakt och själviskt. Så själviskt så det finns inte.



Det ska jag göra, krama dom 3 från oss :-)

2009-08-20 @ 07:18:53
URL: http://mathildav.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

Oj vilka sötisar :)

2009-09-04 @ 21:26:55
URL: http://johannavk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0