2:a advent

Vilket innebär att vi ska ha frukostmys när resten av familjen vaknar (nu är det bara jag och Linnéa som är vakna), tända ljus och bara vara. Lovely!

Fullt upp sen idag. Strykhögen ska tas tag i, hemmet ska städas någorlunda barnen ska ut och busa, vi ska ner till stan för William ska få träffa Byggare Bob =) så ska Pontus hjälpa hans pappa att få ner hans bil till verkstan, så ska jag till farfar oxå! Och just ja, så kommer mamma och pappa förbi, dom har vart nere i Småland på 50-årsfest i helgen, och dom saknar barnen =)

Vad ska ni göra idag? Har blivit fler läsare nu, men ni är allt dåliga på att lämna ett spår efter er! Skulle ju vara kul att veta vilka som läser =)

Kommande vecka blir lugn ang. jobb, vilket känns riktigt skönt. Kommer jobba så mycket i jul, så lite ledighet förtjänar jag =) Men på torsdag och fredag blir det iaf lite plock. Så på fredag har ju William sitt efterlängtade luciatåg på dagis! Ska bli så kul..

Får förresten se om William får gå till dagis imorgon. Har har fått sån jädra hosta igen, stackarn. Och med hostan kommer hans förkylningsastma. Lilla gubben....

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och be till gud att det ska komma snööööööö. Just nu pissar det som fan, suck!

Kommentarer
Postat av: mickan

hehe här e ja inne lite o smygläser så får väl lämna ett litet inlägg då=) :P söta barn du har =)

själv har ja 2 st en dotter o en son på 3 år o en 3 månader.. =) ha en bra vecka //mickan

2009-12-06 @ 21:41:27
URL: http://hippiemicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0