Annandag jul

Vilken underbar jul vi haft!
Hela tjocka släkten var här i år, och vad lyckat det blev! Och så skönt att slippa åka runt överallt =)
Det blev god mat, underbart sällskap och måånga julklappar. Alla var överens om att vi skulle dra ner på paket i år, men vad hände? Det är frågan, för jag tror nog att vi slog rekord i år..
Så firade jag och älsklingen 3 år som förlovade oxå på självaste julafton <3 tiden går fort.

Barnen fick som sagt sjukt mycket julklappar. ..
William fick bl.a. en spis och kastruller och "mat", rittavla, verktygslåda, borr och motorsåg, bilar och grävskopor, overall och massa kläder. Isabelle och Linnéa fick gåbilar, leksaker, 3 (!) var overaller, och massa fina kläder.

Tänkte lägga upp lite bilder sen ikväll, nu ska jag åka och jobba! 100% ob idag, i love it!

Och grattis till mina älskade tvillingar som blir 10 månader idag <3

Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Ny spännande tävling hos Tant:



http://uj76.blogspot.com/2009/12/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_29.html



..i samarbete med en finfin barnbutik!



Vill oxå passa på att önska ett riktigt Gott Nytt År =)

2009-12-29 @ 18:49:48
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0