Dan före dan före dopparedan

Godmorgon!

Phu, vad mycket jobb det är nu. Igår var det fullt upp, och uppepå det ringde min chef runt 9 och berättade att en kollega brytit armen. Synd om henne och om oss. Det betydde lite halvt kaos, då jag tydligen är det enda back upen med körkort?! Vilket i sin tur leder till att jag då måste ta alla butiker utanför stan. Men idag blir jag i stan iaf, tack och lov. Har tusen saker att göra efter jobbet, det ska städas, det ska bakas, det ska handlas, det ska färgas hår. Uppe på det ska vi ut med barnen och åka pulka, vi ska hinna fixa middag och ja, som sagt fullt upp haha.. Imorrn har jag några butiker oxå, men tänkte börja redan vid 6 så man hinner. De sista julklapparna ska inhandlas imorrn, sen ska vi bara ha en lugn och skön familjekväll framför bingo lotto hehe. Jag SKA vinna en bil i år ;)

2 dar kvar till julafton! Ska bli mysigt att hela familjen samlas igen. Det är ju det som är viktigast, gemenskapen. För barnen förstår jag att julklapparna är viktigast, haha.. Det var ju inte så länge sen man var barn själv.

Nej ni, det blev ett snabbt inlägg här. Ska dra till första butiken nu.

Kram och God Jul!

Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Nu har Tant startat en såndär galet enkel tävling:



http://uj76.blogspot.com/2009/12/en-sandar-galet-enkel-tavling-igen.html



..med chans att vinna finfina Elodie Details paket! =)

2009-12-22 @ 08:14:09
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0