Eskilstuna-Nykvarn-Södertälje-Eskilstuna

Så ser min jobbrunda ut idag, phu! Tur bror min följer med och jobbar =)

Jaha, 4:e december idag, vilken betyder att William blir hela 28 månader. Vips så blir han väl 15 haha.
All fin frost från igår är som bortblåst (nja, bortregnad) och det är plusgrader ute igen. Varför? Vad är det för skitväder!? Julstämningen kom på riktigt igår, men nu, ne nu får det vara. Får hoppas på att det iaf ligger några cm vitt på julafton, för barnens skull.

Igår var jag jätteduktigt, städa mesta delen av lägenheten, grundligt! Det blev så fint så fint. Sen kom William hem från dagis, och ja, resten kan ni nog lista ut själv haha..

Var ner på stan en sväng igår oxå, fikade med min gamla barndomsvän Malin! Va kul att se henne igen, hon och hennes goa mage =) Nu äre inte långt kvar tills ni har en lilla bebis =)

Nej, lite kaffe på det här, sen åka och jobba.
Ha en toppenfredag!


Linnéa, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0