Flickornas framsteg

Usch, har inte fått nått gjort här hemma än, fast man borde passa på när William är på dagis. Men det är just det, när man borde passa på, då är det som jobbigast, haha.. Ska iaf ta tag i strykningen när våra bästa år är. Ja, jag kollar på skiten. Varför förstår jag inte för det har blivit så patetiskt, kanske är det därför man kollar? =)

Måste få tag i en gran oxå. Vi har ett hål i vår gräsmatta, dom som bodde här innan tror jag hade en torkvinda där. Så vi tänkt köra ner en gran där =) Med belysning i, mysigt värre!

Just ja, Linnéa fick sin tredje tand igår! Hon har även börjat gå längs med soffbordet, kul! Och Isabelle kommer ifatt, hon har börjat resa sig mot möblerna, mest på knä, men i sängen ställer hon sig på fötterna =) Hon kröp även i sängen igår, inget hasande där inte. Mina duktiga flickor =)

Ha en toppendag!



William träffade Byggare Bob i söndags=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0