Hej mitt vinterland

Godmorgon!

Usel uppdatering, det är så grymt mycket nu. Förstår inte vart tiden tar vägen??? Om det ska gå så här fort hinner man väl snart inte ropa hej innan man är 60..

Veckan har vart kalas, det har ju kommit snö! Och inte lite heller =) William är överlycklig, vilket gör mig överlycklig.

Vi har (trots att tiden bara flyger iväg) hunnit med pepparkaksbak, lek med modelllera, bus i snön, jag har jobbat och jag har även bitit av en tand, ajaj.. Eller nå, det gör inte ont - än. Hade en tid nu idag på morgonen, men fegis som jag är (livrädd för tandläkare) så skjöt jag fram tiden till på måndag kväll. Vill, vill, vill inte - men jag måste.

Linnéa har fått två till tänder! Och det är två till på G. Dom kommer på löpande band.. Hon går även utefter möblerna nu, tokan. Isabelle är inte långt efter, hon kryper ju iaf (Linnéa ålar sig bara) och reser sig. Varför går tiden så fort?
William pratar bara mer för var dag. Vart kommer alla ord ifrån? =)

Här kommer veckan i lite bilder..


Williams luciatåg på dagis.
Synd att det inte kom snö redan då..


William bakar och flickorna tittar på


Modelllera är kul


Lovely =)


Vi fick upp julgranen i veckan oxå


Slutligen, lite bus med Isabelle & Linnéa, som
tyckte det var skitkul att dra och rycka i mamma & pappa haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0