Lediga dagar

Är ledig nu i hela 3 dagar, eller ja nu har ju 2 av dem gått, men gud vad jag njutit! Har blivit en hel del jobb på sista tiden, och det känns! Nu har jag hunnit med familjemys och hemmet, vilket känns lovely!
Och inatt sov ALLA barn hos mormor och morfar, vilket resulterade i att vi vaknade kl 8 imorse helt utvilade. Härligt!

Dagen har bestått av tvätt, mys och städning av klädkammaren. Nu sitter jag och hjärtat och myser framför tvn. Barnen sover sen strax innan 19. Måste påpeka att vi fått in så otroligt bra rutiner på flickorna. Dock idag somnade alla 3 liite tidigare än dom brukar. Men "normalt" så lägger vi flickorna strax efter 19, sen direkt efter William. OFTAST så somnar alla på stört, men typ 1 av 10 kvällar tycker lille herr William att han inte alls ska somna så tidigt haha.. Så då brukar han få sitta uppe med oss i soffan nån timme extra.

Nehe, nu ska jag fortsätta glo på tvn!

En bild från vår adventsfika i söndags, och på Linnéa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0