Mer bilder från julafton


William och Engla lekte att dom reste bort på semester haha.
Här sitter Engla och fiskar och William tar hand om "deras bebis". Dom är för goa.


Mormor assisterar i köket


Sen kom ääntligen tomten =)


William får paket från tomten


Massa fina kläder
Nova Star björntröja + mössa
Morgonrock
Vinterkängor
Overall + 2 jackor
Ryggsäck
Bilkudde
Boll
Aktivitetsleksak
4 filmer
Totte-böcker
Fingerfärg
Godis
Dator
Rittavla
Doktorset
Kulräknare
Piano
Motorsåg
Memory
Playdo
Pysselbok
Spis med kastruller och mattillbehör
Lyftkran
Blixten McQueen glas

Såg även att jag glömt fota dom nästan viktigaste julklapparna (enligt W själv): en gitarr,
en verktygslåda och en grävare.


Massa fina kläder
Morgonrock
Snuttefilt
3 overaller
Gåbil
Bäddset + spjälskydd
Ryggsäck
Boll
2 tallrikar + skedar
Hakklapp
Flaska
Mitt första år-bok
Leksaker
Prinsesskudde
Gosedjur
Och en docka som inte kom med på bild


Massa fina kläder
Morgonrock
Snuttefilt
3 overaller
Gåbil
Bäddset + spjälskydd
Ryggsäck
Boll (som inte kom med på bild)
2 tallrikar + skedar
Hakklapp
Flaska
Mitt första år-bok
Leksaker
Prinsesskudde
Gosedjur
Docka


Jag och Pontus fick en ny TV och en handdamsugare av mamma och pappa. Tack<3
Jag fick även kläder, pengar, alla Twilight-böckerna, strumpor och så. Och en vågtång av hjärtat. 
Pontus fick kläder, pengar, plånbok och en jättefin jacka.

Avslutar med att önska alla mina vänner ett GOTT NYTT ÅR!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken toppmysig jul gumman! puss helene

2009-12-31 @ 16:51:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0