Mitt 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Hmm.. Räknas det att jag är trebarnsmamma? haha..

2. Höll du några av dina nyårslöften? - La inga löften, tack och lov

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Japp

4. Dog någon som stod dig nära? - Ja, min älskade farmor

5. Vilka länder besökte du? - Bara Sverige

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - Mycket

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - 26 februari och 3 juli

8. Vad var din största framgång 2009? - Oj, den hoppar jag =)

9. Största misstaget? - Att lita på folk man inte borde ha gjort

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Ja, lite småförkylningar haha

11. Bästa köpet? - Men vilka svåra frågor. Det finns många bästa köp =)

12. Vad spenderade du mest pengar på?- Barnen

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - När flickorna kom till vår familj

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - Erik Grönwall - Higher

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? -
Lyckligare

16. Vad önskar du att du gjort mer? - Umgåtts mer med mina underbara vänner, men tiden är knapp med 3 barn

17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Stressat mindre absolut. Jag är född stressad tror jag

18. Hur tillbringar du julen? - Med familjen hemma hos oss

19. Blev du kär i år? - Jag ÄR kär

20. Favoritprogram på TV? - Navy CIS

21. Bästa boken du läste i år? Om jag kunde drömma

22. Största musikaliska upptäckten? - Erik och Tove

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
-Oj, jag minns inte vad jag fick när jag fyllde haha..

25. Något du önskade dig men inte fick? - En ny bil ;)

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - Den firades hemma, men släkten. Men nästa år då jävlar =)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Ja

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Stressad arbetande 3barnsmorsa? haahh..

29. Vad fick dig att må bra? - Min underbara familj

30. Vilken kändis var du mest sugen på? - Edward Cullen ;)

31. Vem saknade du? - Farmor <3

32. De bästa nya människorna du träffade? - Träffade inte så mycket nytt folk, så jag får säga Sara =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0