"Nu äre julafton"

Haha, det gick William bus runt och tjata om igår, sötnosen. Det spelade ingen roll hur många gånger jag och Pontus sa att "nej, det är inte julafton idag", han fortsatte ändå =)

Godmorgon! Här har man vart vaken sen 4.30.... fattar inte varför jag börjat få sömnproblem. Jag har svårt att somna när jag går och lägger mig på kvällarna, och allt som oftast nu för tiden vaknar jag skittidigt, vilken resulterar i att jag är trött och grinig på kvällarna.. Julångest? haha.. ja vem vet.

3 december idag, vart är snön? Nog för att det blivit ruskigt kallt nu, igår kväll var det över 8 minus. Men snön då? Min son vill åka pulka och bygga snögubbar.

Vad händer idag då? William ska till dagis, och hemmet ska storstädas. Sen i eftermiddag blir det fika med fina Malin! Ska bli kul att se hennes bebismage, var evigheter sen vi sågs.

Nej ni, nu ska jag lägga mig i soffan och vila ögonen lite innan barnen vaknar!

Kommentarer
Postat av: helene

heeej tösen! jag vet ej om jag komme till tuna innan mn mellanagsrean vill jag gå på;) ses då kanske?? var för längsedan..mss you! kramar!!

2009-12-03 @ 08:31:42
Postat av: linda

hehe ja dom får träffas nångång :) Dom är ju nästan lika gamla =)

2009-12-03 @ 18:33:01
URL: http://liinda016.blogg.se/
Postat av: Sara

4.30.. det var då tidigt, din stackare! Hoppas du får sova längre imorgon :)

2009-12-03 @ 22:58:59
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0