23 februari

Massa, massa snö har vi ute, och så får inte William gå ut och busa =( Tycker så synd om honom, igår stog han jättelänge och pekade ut genom fönstret när det snöade, han ville gå ut. Hoppas snön ligger kvar tills han är frisk.

Idag har vi inget inplanerat, ganska skönt. Ta dagen som den kommer.
Men blir väl det vanliga, tvätt, plock och så haha.. Känns som det är det ända man gör när man har barn? Städar.

Fortfarande inga tecken på att flickorna vill komma ut heller.. Nu önskar jag bara att allt sätter igång, så man kan få sin kropp ifred igen hehe. Men som sagt, om dom inte kommit innan torsdag (går in i v. 39 då) så ska dom ju diskutera om det blir igångsättning.

Nehe, har inte så mkt att skriva idag, ska lägga mig i soffan en stund och vänta på att mina sjusovare ska vakna.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: //E

sv: ja det va mycke snö hehe!Men Kimberly blev arg då det fastna så mycke snö på hjulen hela tiden!

2009-02-23 @ 08:52:40
URL: http://littleprincess.blogg.se/
Postat av: Therese

Ingen bebis här heller, vi lär väl få samma dag =)

När passar det dig?? Mig passar det så snart som möjligt ;)

KRAM

2009-02-23 @ 09:15:58
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Titti

Kikar in,via Therese.Vad skoj med tvillingar! Hoppas det går bra! /Titti

2009-02-23 @ 19:41:02
URL: http://tittiolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0