Alla hjärtans dag

Vad tycker ni om Alla hjärtans dag?
Jag tycker det är nåågot överskattat.. Jag menar, man ska väl visa varje dag hur mkt man älskar någon?
Man kan väl göra något speciellt/ge någon en fin present vilken dag som helst?

Jaja, nog om det.

Vaknade tidigt idag med, runt 6.30. Älskling kom upp vid halv 8, självmant! Det händer ganska ofta nu för tiden faktiskt hehe.
Runt 9 skjutsade jag honom till Isstadion så han kunde åka lite skridskor, så åkte jag och hämtade William så länge. Blev kvar där ett tag och pata och så, sen åkte vi och hämta älskling igen.
Fick med oss varsin semla av mamma och pappa, dom var goda =)

Nu ska vi snart äta lunch här, sen ta tag i dagens bestyr som består utav tvätt och damsugning av bilen.
Ikväll blir det Melodifestivalen, även fast jag inte är så sugen att se. Tycker inte det är bra längre, och titta bara på förra veckans flopp? Inte en enda bra låt..

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: jonna

jag tycker också det är helt överskattat! Bara ett sätt för affärerna att tjäna pengar..



Ang, klänningen, vad är det för storlek? Jag behöver en stoor.. :$

2009-02-14 @ 12:27:01
URL: http://jonnalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0