Äventyr

Nu ska vi snart åka ut på äventyr hela familjen.
Skriver mer när vi kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter härligt med ett äventyr men hur orkar du med det nu?

Såg att du kikat in i min blogg också, kul :-)

Jag har inte mått så jättebra under denna graviditet, med Joakim hade jag det ändå ganska lätt och var verkligen inte beredd på att det skulle vara så här stor skillnad med 2. Och nu tycker jag att det mesta är en pina. Har så ont överallt och man kan inte sitta, inte ligga, inte stå för allt gör ont på nåt sätt. Och att sova är ju knappt att tala om, det går bra en stund tills man ska vända sig...

Skönt att du åtminstonde har lite förvärkar för så kanske det inte sröjer allt för länge för dig innan dom kommer. Själv känner jag knappt något alls, några få SD har jag bara haft.

Hoppas att ni får ett trevligt äventyr i alla fall. :-)

2009-02-16 @ 09:45:11
URL: http://mammasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0