Bank bank dunk dunk

Hur kan en familj föra så mycket liv? Pratar om familjen som bor under oss.. Det låter som dom allihopa springer runt med 10kilos tunga skor, och sen smäller det i dörrarna så väggarna skakar titt som tätt. Vad är vitsen med det? Irritera sina grannar? Då har dom lyckats väl.
William håller på att somna, men hoppar till rätt som det är när dom håller på som värst..
Funderar på att ta på mig högklackat och springa runt imorgon bitti kl 7 ;)
Nog för att man inte ska sitta knäpptyst i sin lägenhet, förstår väl jag med att ibland hör man av sina grannar. Men detta smällande i dörrar varenda eviga dag driver mig snart till vansinne..

William är inte bättre.. Hande 39 graders feber tidigare, och var riktigt hängig. Men efter lite alvedon sänktes febern lite iaf. Känns inte kul att behöva proppa i honom 3 olika sorters mediciner nu, men vad gör man inte. Han mår ju iaf bättre då.

Ska snart gå in med honom och lägga mig i sängen och titta lite på tv, så Pontus kan få sitta här ett tag.

Och nej, fortfarande inga tecken på att flickorna vill komma ut. Dom trivs nog bra inne i magen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0