Den sväller!

Igår monterade vi ihop flickornas spjälsäng, känns som det är på tiden nu. Men till saken, vi tog ur madrassenur förpackningen (som var väldigt hårt ihoprullad). Och SHIT tänkte jag, så här tunn såg den inte ut i affären! Blev lite orolig och vi bestämde att vi skulle åka in med den som idag och fråga. Den vi tittade på var ju mkt tjockare. Ställde iaf madrassen på högkant på golvet, så den fick räta ut sig lite. Några timmar senare när jag kom in i sovrummet hade den svällt haha. Nu var den helt plötsligt så tjock som den var i affären. Vi skrattade gott åt det igår kväll =)

Inatt runt 0.30 ville William komma in och sova hos oss. Attans tänkte jag, eftersom jag hostar så mkt. Trodde han skulle vakna hela tiden, men han sov så sött så =) Nu ligger han och snarkar ikapp med sin pappa, men snart måste jag gå in och väcka dem. Idag ska vi lämna William på dagis redan 8.30, eftersom vi ska vara på UL kl 9. Håll tummarna att flickorna växt på sig nu! Eftersom jag måste sluta med Bricanylen idag, så antar jag att de kan komma när som. Får bara koppas dom vill stanna inne tills jag blivit frisk. Inte kul att va sjuk och helt slutkörd i kroppen under en förlossning =/

Ska kika runt lite på FL, sen blir det som sagt väckning av boysen, om dom inte behagar vakna av sig själva =)

Kommentarer
Postat av: lisette

ska de dela säng?

2009-02-12 @ 20:09:29
URL: http://lis1e.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0