En dag närmare...

Nu går vi bara och väntar här hemma på att det ska sätta igång. Känns som det kan ske när som helst.
Och jag hoppas så innerligt att vi inte behöver ligga där uppe ås länge, för Williams skull. Vet ju att han får det bra hos sin mormor och morfar, men jag vill ha honom HOS MIG =). Min fina prins, kommer ju sakna ihjäl mig efter honom. Men mamma har lovat att komma upp med honom MINST 2 ggr om dagen =)

Måste ringa min BM nu på fm, ang. mina svullna fötter och händer. Svullnaden går ej över när jag sover, vilket det borde och det oroar mig lite. Havandeskapsförgiftning? Lika bra dom får kolla upp blodtrycket och så, så känner jag mig lugn sen iaf. I torsdags på förlossningen hade jag lite protein i urinet, men den BM sa att det är normalt i slutet?? Medan man överallt hör att just det kan vara HF... Ja, jag vet inte. Men vill kolla upp det iaf.

Och idag är det dagisdax igen för William! Ska passa på att vila lite då, medan hjärtat ska ta tag i och storstäda balkongen. Han är så duktig =)

Nehe, nu ska jag läsa tidningen i lugn och ro innan pojkarna vaknar.

Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jo, men visst ligger vi inne. Dock ingen bebis ännu!

Kram

2009-02-17 @ 20:57:26
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Therese

Jo men visst ligger vi inne. Doch ingen bebis ännu =)

2009-02-17 @ 20:58:29
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0