Förvärkar

Attans vad ont det gör emellanåt. Men får hoppas det inte är på G ikväll, skulle ju vara skönt att få sova lite innan allt drar igång hehe.

Ang. statistiken här på bloggen så har den skjutit i höjden nu de senaste dagarna, många som är intresserade när förlossningen blir av? hehe. Skulle va trevligt om ni som inte brukar kommentera oxå gör det, så man har lite koll vad det är för folk som följer oss =)

Ska strax gå in till hjärtat i soffan igen. Vi såg början på Meelodifestivalen förut, och det var ju iaf bättre låtar ikväll än förra veckan. Lili och Sussies låt var helt ok, även de där rockkillarna, de hette vad? Amys låt lät ju som... alla hennes låtar haha. Men oxå helt okej. Måns låt gillade vi inte så mkt, men den går säkert vidare.

Tidigare idag var vi ute en sväng. Pontus åkte ännu mer skridskor (vi har en is 20 m från huset hehe), och jag och William busade bredvid. Det var kallt, men skönt med frisk luft. Har ju inte blivit så mkt av den varan nu på sista tiden eftersom vi alla legat sjuka.

Nej, nu ropar älskling på mig =P


William njöt i kylan =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag är ju en trogen läsare, men det vet du ju redan :) Jag kikar in flera gnger per dag för att se om småtjejerna är på väg =)

Kram

2009-02-15 @ 10:07:42
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0