Fotoutmaning!

Jag fick en utmaning av Therese

Gå in i mappen mina bilder. (eller Bilder för de med OS X eller din egen personliga bildmapp)
- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.



Denna bild var nr 6 i mapp 6 hos mig.
William 6 dagar gammal, ligger och vilar uppe på BB efter att han hade solat.


Jag utmanar:
Helene
Erica
Mathilda
Lisette
Milton
Frida

Kommentarer
Postat av: Milton

Jag antar utmaningen, men jag får göra det på mitt USB-minne, jag har inga bilder på datorn, tyvärr :( haha! Skriver när jag gjort det!

2009-02-01 @ 13:07:43
URL: http://miltonvestin.se
Postat av: Frida

Jahadu ^^ haha, får väl fixa't då. Hur är det me dig? :) kram!

2009-02-01 @ 13:16:01
URL: http://lovetolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0