Fredag.

Ajaj, tvilling 2 ligger och trycker ut rumpan så det känns som hela skinnet ska sprängas, haha... Har gjort så i några timmar nu, och det är INTE skönt kan jag lova!
Det är sjukt hur mkt allt har vänt nu på bara några veckor. För 3 veckor sen ca hade jag knappt några problem, förutom den där satans halsbrännan och illamåendet. Men menar mer kroppsligt. Nu smärtar det i fogarna, sammandragningarna är hemska och ryggen håller på och går av. Bara pang så där? Från en dag till en annan. Skönt att det snart är över =)

Jaha, nu sitter jag och väntar på att Vårdcentralen ska ringa upp. Måste åka in med William så dom får lyssna på hans hosta, den låter inte bra. Imorse hade han jättetungt och andas för han hade så mkt slem. Stackarn =(
Så det blir antagligen ett beök där idag.

Nehe, ska brygga lite kaffe innan dem ringer.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jobbigt att allt kommer så där bums, men du är ju snart klar nu =)

För dig är det ju bara dagar kvar innan sessorna anländer :)

Kramar

2009-02-06 @ 09:21:41
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Bara han inte får sån förkylningsastma stackarn! Som Elliot fick.



Kan du inte lägga upp en magbild? Skulle vara skoj att se!



Krya på er!

2009-02-06 @ 11:06:38
URL: http://mathildav.blogg.se/
Postat av: lisette

ja jag vill med se en magbild! och vad ska nu töserna heta?

2009-02-06 @ 19:57:57
URL: http://lis1e.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0