Fredagen den 13:e

Och min morfar har namnsdag idag, grattis morfar! (Ove).

Idag blir en plockdag, men inte kommer det gå fort inte. Vill ju inte ha ut bebisarna ikväll =P
Mamma ringde och frågade om William fick sova hos dom inatt, det var pappas idé. Okej, sa jag =) Men dom ville att vi skulle komma med honom redan vid 16, men det går jag inte med på hehe. Nu så nära inpå förlossningen vill jag ha honom hemma så mkt som möjligt. Som igår, när vi kom hem från UL, runt 12, ville jag bara gå upp och hämta honom från dagis, haha.
Men visst ska han få sova hos sin mormor och morfar, men lämnar honom lite senare.
Så får jag och Pontus en liten myskväll, kanske hyra en film eller så. Äta gott och bara vara.

Jaha, ska ta tag i tvätten nu.
Ha en trevlig dag och ta det lungt, det är ju trots allt fredagen den 13:e ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0