Gjorde det susen?

Fick order av min läkare igår att röra mig mycket nu idag.
Så vi har knappat runt på Lager 157 i nån timme, sen på Barnens Hus.
Precis när vi kom hem hade jag faktiskt inte ont för fem öre? Men nu börjar värken komma igen. Får se om det händer nått, annars blir det till att vänta till imorgon.

Just ja, William vaknade tidigt imorse, runt 6.30. Då hade han över 38 graders febver, attans.. När han sovit oxå.. Gav honom en Ipren och han slocknade direkt, tuttade bara lite på vällingflaskan. Sen sov han gott till 9.40. Lilla gubben. Sen när han vaknade var han sitt gamla jag igen? Skumt virus det här..

Jaja, nu ska jag lägga mig på sofflocket och vila lite. Är grymt trött.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo det är fruktansvärt tungt men som du kanske läste i min blogg så ville inte läkaren sätta igång mig så det är bara att härda ut...

Jag hoppas att dina små tjejer tittar ut ikväll.

Jag följer bloggen med spänning :-)

Lycka till! Kram

2009-02-25 @ 17:00:24
URL: http://mammasandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var några som fick lindringare skador tror jag! hur mår du?????:D puss helene

2009-02-25 @ 19:38:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0