*Host host*

Trodde jag skulle hosta ut flickorna inatt. Allvarligt. Denna hosta är så jobbig, det retar i halsen hela hela hela tiden, spec. på nätterna. Hur trött man än är så går det inte att sova. Så fort man har lagt sig bekvämt, då kommer en hostattack. Och hostmedicinen hjälper inte. Skona mig från detta! Det är ju snart dax för förlossning, jag behöver min sömn! 

Så, nu har jag fått gnälla av mig lite =P 

Sitter och väntar på att mina pojkar ska vakna, riktiga sjusovare dom där två hehe. 
Om William mår bra och inte hostar eller snorar så blir det dagis idag. Då blir han glad! Dock inte jag, då jag hinner sakna ihjäl mig efter honom dom få timmarna han är där haha. Men jag behöver vila upp mig lite. 

Just ja, vi ska ju till barnmorskan idag oxå. Ska be henne kolla hb-värdet igen, då det hade stigit lite sist jag var där. Man blir ju lite orolig. 
Sen på torsdag är det dax för nytt UL. Och den där hemska CTG:n.. Hoppas, hoppas att tvilling-CTG:n är ledig. Går ju mkt fortare då. Plus att om jag använder den så får jag sitta upp, och det underlättar ju en hel del för min hosta. 

Nehe, ska ta och ladda kaffebryggaren åt Pontus, sen ska jag nog gå in och hoppa lite på honom =P Haha, nej så taskig är jag inte. Tror jag inte iaf ;)



 

Kommentarer
Postat av: Milton

Vad tråkigt med hosta, hoppas det går över. :) Ha en fin dag, kram // Milton

2009-02-10 @ 10:47:31
URL: http://miltonvestin.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0