Ja just ja..

Det blev en varsin semla till kaffet idag =P Lite för mycket mandelmassa för min smak, men den gick ju lätt att peta bort. Vet att när jag var liten så fanns det varianter att köpa med vaniljkräm isätllet för mandelmassa, men det verkar inte finnas idag?? Har inte sett det iaf. Det är ju mycket godare..

Sammandragningarna / värkarna fortsätter.. Men inte mer än så. Pontus hoppas på att dom kommer idag / inatt, och kanske gör dom det? Annars lär det ju bli imorgon. Hoppas iaf dom kan hålla sig inne till efter 21 ikväll, jag MÅSTE se NCIS =P hehe..

Pontus gick in med William i våran säng för att gosa lite, och hur slutade det? Nu ligger båda och snarkar ikapp haha.. Han som skulle åka och hämta Kina-mat. Det blir dagens middag, antagligen vår sista middag med bara ett barn i hemmet =) Sen blir det fullt upp, kommer ju knappast bli någon tid över till någon lugn och skön middag på några månader haha.. Så då får man passa på..

Jaja, ska gå in och se om dom börjar piggna till. Är ju lite väl sent för William att vila nu, han brukar ju nattas vid 19-19.30.

Jag håller er uppdaterade ;)

Kommentarer
Postat av: Titti

Ja NCIS får man inte missa! Håller helt med ;)

2009-02-24 @ 17:32:52
URL: http://tittiolsson.blogg.se.
Postat av: Sandra

Det är nästan 1 månad sen jag var på UL och då vägde dom ca 2,8 och 2,4 så nu väger dom nog över 3 kg båda 2. Huga jag kommer få jättebebisar...

Men jag hoppas dina vill komma ut i kväll.

LYCKA TILL! och hör gärna av dig när det hänt något. Kram

2009-02-24 @ 18:23:26
URL: http://mammasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0