Mammut jävel

Jag och älskling var på bio igår och såg Mammut, usch vilken dålig film!!  Vi skulle sett Valkyria, men den har inte premiär förrän den 12:e.. suck.
Men men, det var sista biobesöket för mig nu på ett tag. Hade ont i hela kroppen när vi gick därifrån, haha.

Har börjat sovit ännu sämre på nätterna nu. Tack och lov slipper jag för det mesta halsbrännan tack vare dom där superäckliga tuggtabletterna (Gaviscon eller hur det stavas). Men jag sover så oroligt. Vaknar tusen gånger och vrider och vänder på mig. Har svårt at ligga bekvämt. Kan ju varken ligga på mage (haha) eller rygg. Sidan har funkat hittils, men nu känns även det, då tvillingen som hamnar högst upp trycker ner hela magen. Sova sittandes? Nej, inget för mig. Så det ska bli spännande hur detta slutar. Jag kommer ju iaf vara allt annat än utvilad på förlossningen sen.

PANG! Där smällde det i granndörren igen. Suck. Gud ge mig styrka!

Nåja, ska ta och börja plocka lite smått här, sen runt 10 ska vi hämta hem William som sov hos sin mormor och morfar inatt.

Bjuder på lite bilder på vår finaste =)




 


Små, små William-spår =)




Kommentarer
Postat av: Therese

Var Mammut dålig? Har hört detsamma om Valkyria :( Och då ska vi inte prata om revolutionary road, haha! Det blir inge mer bio här heller, gör på tok för ont i arslet och fogarna. Men jag föredrar nog ändå en bra film hemma i soffan ;)

Kramar

2009-02-02 @ 17:16:48
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0