Mätt och belåten!

Nu har vi ätit middag här i huset, eller ja, för e n timme sen. Blev raggmunk, fläsk och lingonsylt. Mumma! Och William mumsa i sig som aldrig förr. Pontus och jag med för den delen =P

Medan William var på dagis idag så städade vi som sagt ur bilen. Den blev så fin =)
Sen tog vi och tokröjde lite inne oxå. Man känner sig så duktig =) Men nu börjar sammandragningarna komma igen, dom har hållt sig borta hela dagen. MEN, jag får skylla mig själv =) Måste börja ta det lite lugnare nu känner jag. Är helt slut på kvällarna.

Nehe, ska ta tag i disken nu, sen mysa med mina pojkar.

Kommentarer
Postat av: Therese

Min karl tjatar om raggmunkar så jag får nog göra det någon dag!

Vila lite nu, snart har du fullt upp :)

Kram

2009-02-04 @ 09:51:15
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0