Melodifestivalen - flopp?

Inte en enda låt igår var ju bra? Hörde förvisso inte första låten, så den kan jag inte uttala mig om, men dom andra? Nej tack.
Och Caroline af Ugglas - vad säger man om henne? Både jag och Pontus ryser när vi hör/ser henne. Och det är inga trevliga rysningar. Klarar inte av den människan!! Snälla, ta bort henne från scen! Gör dina armflaxningar i duschen istället.

Sitter och väntar på att William ska vakna nu. Han somnade tidigt igår, så det borde inte dröja för länge innan han slår upp sina vackra blå.
Sen blir det ännu en "hemma-dag". Det märks att William börjar bli rastlös nu, av att bara gå hemma. Men han är ju fortfarande inte i skick att gå ut och pulsa i snön. Men kanske, kan vi ta en liten kort promenad iaf. Frisk luft har ju ingen dött av! Men antagligen får Pontus gå själv med honom då, vilken känns tråkigt. Får ont av att bara gå några meter nu, satan. Men kanske kan jag pina mig själv lite för min sons skull =)

Nehe, nu ska jag ta och ladda upp den där magbilden som det varit efterfrågning om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0