Mitt barn, mitt hjärta

William är inte alls kry.
Var gnällig i stort sätt hela dagen igår. Fortfarande pigg, men man såg på honom att allt inte stog rätt till.
När det var dax för kvällsvällingen hade han 38,3 i feber, så det fick bli lite alvedon + medicinen mot andningen då han andades tungt.
Sen fick han ligga inne hos oss inatt igen. Han har legat och gnytt hela natten, och runt 2 var han kokhet, men somnade om.
Nu väntar vi på att han ska vakna så vi kan ta febern igen, men han kändes inte så varm när jag gick upp.

Älskade barn, klarar inte av att se dig sjuk!

Mamma och pappa älskar dig mest av allt i hela världen, du är det finaste som finns <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh namnförslag, gud vad kul! agnes, jeasmine, ella, nora och moa tycker jag är bla. är jättefina namn! vad har ni bestämt er för på ena flickan???? ååh vad roligt:D pusspuss helene

2009-02-20 @ 20:42:55

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0