Myskväll

Nu ska jag och älskling ha myskväll i soffan, men om jag känner mig rätt så somnar jag inom 10 min, haha.
Är helt slut nu när man inte får sova på nätterna.
Så jag ska nog föreslå att vi lägger oss i sängen och tittar på tv istället, då kanske han inte märker om jag somnar ;)

Dagen har gått ruskigt fort. Mamma och pappa var här och fika i eftermiddas, och vi lämnade vår Alla hjärtans dag-present (även en Tack-present för att dom ställer upp så mkt för oss) som vi glömde ta med dit igår.
Sen testade vibabyskydden i bilen, och kom fram till att det ena inte passar i vårt baksäte..Så det blir till att köpa ett likadant som det andra. Morr... Och den andra, som vi trodde skulle kunna sitta i mitten, passade inte där. Stödbenet var för långt, så det betyder att den av oss som åker bak måste kravla sig in emellan stolarna. Phu! Inget bra slut på dagen, vi är lite bittra nu.

Jaja, ska sluta babbla och gå in till hjärtat. Kika till William prinsen oxå som ligger och snarkar så sött i sin säng.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0